czwartek, 15 września 2011

BRUM BRUM

Dzisiaj krótko, dla odmiany. Brum brum, czyli żelki - autka w kolejnym wydaniu. "Jeżdżą" sobie w kółeczko po bukiecie. Co prawda "pod prąd" niektóre... no ale kto powiedział, że ma być jak na rondzie? Poza tym żelkowe autka nie zrobią sobie żadnej krzywdy ;-)
Bukiet dla chłopca, więc żadnych "babskich" akcentów być nie mogło. Zresztą same żelki są tak fajne, że szkoda byłoby je zakrywać. Praktyczną ozdobą są autka ze znanego filmu - znów karteczka samoprzylepna, na której nadrukowałam "chmurkę" z tekstem. I ponieważ sporo żółci i czerwieni w środku bukietu - dlatego dla kontrastu niebieskości w oprawie.




A na życzenie Asi prezentuję stado motylków od Alexandry:




Motyle ledwo mieszczą się w swoim domku, tyle ich jest - istna chmara ;-) A domek ma taki napis:




Co jeszcze na warsztacie? Trochę słodyczy, trochę procentów, trochę papierków... Efekty już wkrótce.
U nas dziś rześko i słonko od rana, więc uśmiecham się sama do siebie. Poza tym w perspektywie na dzisiejsze "pupą-łudnie" miłe pogaduchy z Psiapsiółą. Mogę śmiało zanucić "od rana mam dobry humor" :-)
Takiego nastroju Wam życzę!


P.S. Tykadełko tyka... to tak dla przypomnienia ;-)

25 komentarzy:

  1. Mniam :) Dobrze że umyłam już ząbki i założyłam wiesz co, bo mnie kusisz od rana :P
    Świetne autka :) Oj tam, niektórym zdarza się jeździć pod prąd :) To nic :)
    Motylki - nie przesadzaj Kochana jeszcze trochę by ich tam weszło :)

    Miłego dnia i czekam na relację ze spotkania z K.

    Buziaki na dobry dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne te samochodziki! No i cały bukiet. Bardzo podobają mi się te kolorki! :)
    No a ta chmara motyli... mmmmmmmm... tego to dopiero ZAZDRASZCZAM! :D
    Życzę, aby ten dobry humor się utrzymał, bo u mnie jakoś kiepsko...
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały bukiecik - kolorki fantastyczne. Miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Aż mi sie trochę w głowie kręci!
    Dobrze, że zmiana kierunku jest.
    Ale moim chłopcom toby się spodobało!
    A dobry nasrtój niech sie utrzymuje jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny bukiecik a motylków nie powiem ,żę nie zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaaaa ale czad...istme samochodowe rodeo. Świetny bukiecik. Ale chłopak będzie wcinał ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda znowu!! Też mam od rana super humor! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alez apetycznie wygląda dzisiejszy bukiecik! O, a ja jeszcze czekoladę mam, to 'se ide' po nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne robisz te bukiety.Ja takiego nie potrafię,ale zdradź na czym trzymają się te żelki,bo zawsze się zastanawiam>pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny bukiet,kolorki super,autka cudne,typowo chlopiecy i na pewno sie spodoba:))
    A stadko motryli imponujace:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. napatrzeć się nie mogę an te wzorzyste bibuły ... za moich dziecięcych czasów tylko jednokolorowe były:) o bukiecie nie będę pisać bo ile można że piękne;P

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny bukiet. moje chlopaki by zaraz sie na niego skusily :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chłopiec na pewno bardzooo szczęliwy :-) Fajne żelki, jeszcze takich nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. CUdowności!! Bardzo mi się podobają i juz piszę do Ciebie w tej sprawie @

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dziwię się, że humor od rana dobry, bo prace jak zwykle urocze! Samochodziki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sorry,ze to powiem,ale jeść Twoje bukiety to grzech:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny śliczny bukiecik:) Super!
    Motylki fantastyczne!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa na blogu i odwiedziny.Balsam dla duszy.
    Posyłam moc uścisków!
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewciu, u Ciebie jak zwykle tak pięknie i słodko! Jestem,jestem... ale ostatnio tyle obowiązków ze brakuje czasu na zaglądanie na blogi, a co dopiero mówić o robieniu biżuterii. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super te zelki w ksztalcie autek:)
    Zachwycila mnie motylkowa przesylka od Olenki!
    Wiem ile sie dziewczyna napracowala przy nich, bo tez wycinam dziurkaczami kazdy ciekawy skrawek papieru. Dzieciaki w przedszkolu maja potem material do zajec:)

    Trud jednak sie oplacil bo efekty sa oszalamiajace w Twoich pracach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bukiet jest swietny, podoba mi si ejak jest ulozony dookola :) A motylki cudne :) Dzieki ze je pokazalas, wygladaja bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bukiet świetny dla chłopca ;-)
    ach ten zygzak hihi
    a motylki śliczne
    pozdrawiam cieplutko
    uff ale się u Ciebie dzieje że komentować nie nadążam hihihi

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też dostałam takie motylki, ale od BabyGagi :) No i nie w takiej ilości :D:D a bukiet w niebieskościach z następnego posta piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wiesz jak dla mnie jesteś czarodziejką.... nie dość że wyczarowujesz piękne bukiety, to jeszcze znajdujesz żelki w każdym kształcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...